Senior Backoffice Medewerker

Over EasyStaff

EasyStaff, opgericht in 1999, is één van de oudste payrollbedrijven van Nederland. In 2016 is EasyStaff onderdeel geworden van Payroll Select Groep, de grootste payrolldienstverlener van Nederland. Mede door deze samenwerking is EasyStaff een sterke speler op de markt op het gebied van contractors-, freelance-, en payrolldienstverlening.

Wij hebben groeiambities! Dit kunnen we realiseren door onze klanten optimaal te bedienen en maatwerk te leveren. Hiervoor hebben we collega’s nodig die beschikken over een gezonde dosis salesdrive en inlevingsvermogen.

Wil jij bijdragen aan onze groei?

 

Kom ons Backofficeteam versterken!

Als Senior Backoffice Medewerker ben je mede verantwoordelijk voor de inrichting en verwerking van de gehele salarisadministratie, voor het externe personeel. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig inrichten van de administratie van de medewerkers, in het salarissysteem conform NEN 4400-1, fiscale wet- en regelgeving en diverse cao’s. Je werkt binnen de vastgelegde bedrijfsprocessen en kaders zoals deze zijn afgesproken. Je verwerkt zelfstandig verloningen en correcties. Overige conform het bepaalde in de taakspecificatie. Daarbij wordt er wel van je verwacht dat je een commerciële instelling hebt en naar klantgerichte oplossingen zoekt.

 

Om ons team te versterken zijn wij daarom op zoek naar een administratief sterke collega die nauwkeurig werkt, stressbestendig is, een flinke dosis empathisch vermogen bezit en communicatief sterk is. Daarbij ben je iemand die altijd oplossingsgericht te werk gaat, waarbij het glas half vol is en die van het bijhouden van een secure administratie meer energie krijgt. 

 

Wat ga je doen?

  • Uitvoeren van dagelijkse verloning externe medewerkers
  • Vraagbaak looninhoudelijke kwesties
  • Proactieve participatie toepassen wet- en regelgeving
  • Registratie flexmedewerkers;
  • Inrichten van flexmedewerker administratie;
  • Opstellen van overeenkomsten en dossiervorming;
  • Verwerken van mutaties van flexmedewerkers in Flexservice;
  • Controle en verwerking van declaraties;
  • Verzorgen van tijdige en correcte loonverwerking;
  • Klaarzetten declaraties in Flexservice;
  • Administratieve verwerking van ziekmeldingen en bijdrage leveren aan terugdringen van het ziekteverzuim in overleg met Acture;
  • Implementatie van actuele wet en regelgeving bij bestaande en nieuwe flexmedewerkers en dit kunnen vertalen naar automatiseringssysteem.
  • Fungeren als vraagbaak voor flexmedewerkers;
  • Zelfstandig afhandelen vragen flexmedewerkers;
  • Signalering en tijdige rapportage van verwerking declaraties;
  • Diverse controles, o.a.:
    • fase overgang;
    • onverschuldigde betalingen;
    • legitimatiebewijzen;
    • minimum lonen enz.;
    • CAO;
    • NEN 4400;
    • Fiscaliteiten (o.a. onkostenvergoeding).
  • Het op verzoek uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden gerelateerd aan de functie van Medewerker BackOffice.

Met wie werk je samen?

  • Overleg met Management m.b.t. looninhoudelijke zaken
  • Continu overleg voeren met Accountmanagers over o.a. vragen van klant en flexmedewerker, systemen en processen;
  • Communicatie en ondersteuning naar Accountmanagers, financiële administratie en collega’s;
  • Bijdrage leveren aan het periodiek overleg.

Waar doe je jouw voordeel mee?

  • HBO werk- en / of denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie (payroll of personeelsadministratie);
  • Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) is een pré;
  • Je bent op de hoogte van arbeidsrecht en je bent bereid tot het volgen van opleidingen;
  • Je hebt affiniteit met HR en/of met Payroll dienstverlening;
  • Actuele kennis van MS office applicaties;
  • Goede basis rekenvaardigheden en cijfermatig inzicht;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid en stressbestendigheid;
  • Kennis en ervaring met Flexservice en/of de uitzend CAO (NBBU en/of ABU) is een zeer grote pré.

 

Wat vinden wij verder belangrijk?

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en je neemt initiatief;
  • Representatieve uitstraling;
  • Jij bent klantgericht en servicegericht en denkt in oplossingen;
  • Je kunt prima omgaan met werkdruk en neemt verantwoordelijkheid;
  • Je hebt een praktische en flexibele werkhouding.

 

Wat heeft EasyStaff jou te bieden?

Bij ons is geen dag hetzelfde. Door de grote diversiteit binnen onze relatieportefeuille en in de werkzaamheden komen er constant nieuwe uitdagingen op je pad. Er heerst een informele bedrijfscultuur en alle teams werken hard met een duidelijk doel voor ogen. Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning op onze vrijdagmiddagborrels.

 

Verder, mag je van ons verwachten:

 

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week
  • Marktconform salaris;
  • Pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

 

Enthousiast geworden na het lezen van het functieprofiel? Dan is EasyStaff op zoek naar jou! Stuur motivatie en CV met salarisindicatie naar i.bodt@payrollselect.nl of bel voor meer informatie naar 06-14 03 58 64.

Over EasyStaff

EasyStaff, opgericht in 1999, is één van de oudste payrollbedrijven van Nederland. In 2016 is EasyStaff onderdeel geworden van Payroll Select Groep, de grootste payrolldienstverlener van Nederland. Mede door deze samenwerking is EasyStaff een sterke speler op de markt op het gebied van contractors-, freelance-, en payrolldienstverlening.

Wij hebben groeiambities! Dit kunnen we realiseren door onze klanten optimaal te bedienen en maatwerk te leveren. Hiervoor hebben we collega’s nodig die beschikken over een gezonde dosis salesdrive en inlevingsvermogen.

Wil jij bijdragen aan onze groei? Solliciteer dan snel naar de functie van

 

Account Manager Contracts

 

en kom ons team versterken op één van de mooiste locaties in Amsterdam, aan de Amsterdamse Grachten.

 

Als Account Manager Contracts bestaat jouw klantenportefeuille uit recruitmentpartijen. Je bent de schakel in de communicatie tussen de klant, de Sales Consultant en de Backoffice. Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen van de commerciële afspraken conform de vastgelegde bedrijfsprocessen, fiscale wet- en regelgeving en diverse cao’s.

 

Als Accountmanager heb je een commerciële instelling en herken je kansen. Je bent op zoek naar klantgerichte oplossingen en daarnaast verzorg je controles, (periodieke) rapportages en heb je een beherende en adviserende rol. In de rol als Accountmanager leg je verantwoording af aan en wordt je gecoacht door de Teamleider Accountmanagement.

 

Om ons team te versterken zijn wij daarom op zoek naar een administratief sterke collega die nauwkeurig werkt, stressbestendig is, een flinke dosis empathisch vermogen bezit en communicatief sterk is. Daarbij ben je iemand die oplossingsgericht te werk gaat, waarbij het glas half vol is en die een commerciële blik heeft tijdens het onderhouden van belangrijke commerciële relaties.

 

Wat ga je doen?

Relatiebeheer:

  • Volledige implementatie van nieuwe recruitmentpartijen;
  • Regelmatig contact onderhouden met bestaande klanten;
  • Loonsom en tariefberekeningen;
  • Aftersales en periodieke evaluaties;
  • Het bezoeken van prospects en uitbreiden van key accounts;
  • Trainingen aan klanten over de werkwijze van EasyStaff;
  • Toepassen van maatwerk constructies, gericht op de specifieke klant wensen;
  • Implementatie van actuele wet en regelgeving bij bestaande en nieuwe klanten;
  • Verkrijgen nieuwe leads (refferals) uit tevreden bestaande klanten;
  • Pro-actief informeren van klanten bij  actualiteiten;
  • Vraagbaak voor klanten;
  • Het bewaken van de commerciële afspraken.

Samenwerking:

  • Sparren met collega’s van Sales , Backoffice en de Teamleider over klantvragen;
  • Nauwe samenwerking met de Backoffice;
  • Proactief informeren van collega’s bij actualiteiten;
  • Bijdrage leveren aan het periodiek overleg.

Rapporteren & administratie:

  • Margebewaking;
  • Vastleggen van evaluaties;
  • Voeren van efficiënte administratie in CRM en Flex service conform vastgelegde processen.

  

Waar doe je jouw voordeel mee?

  • Minimaal MBO met werkervaring of HBO werk- en denkniveau;
  • Commerciële vaardigheden;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid en stressbestendigheid;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Je hebt affiniteit met Uitzend / Payroll dienstverlening;
  • Je bent op de hoogte van arbeidsrecht en/of je bent bereid tot het volgen van cursussen;
  • Kennis en ervaring met de uitzend CAO (NBBU en/of ABU) is een grote pré;
  • Relevante werkervaring in de commercie is een pré.

 

Wat vinden wij verder belangrijk?

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en je neemt initiatief;
  • Representatieve uitstraling;
  • Jij bent klant- en servicegericht en denkt in oplossingen;
  • Je kunt prima omgaan met werkdruk en neemt verantwoordelijkheid;
  • Je hebt een proactieve en flexibele werkhouding;
  • Netwerken in jou op het lijf geschreven.

 

Wat heeft EasyStaff jou te bieden?

Bij ons is geen dag hetzelfde. Door de grote diversiteit binnen onze relatieportefeuille en in de werkzaamheden komen er constant nieuwe uitdagingen op je pad. Er heerst een informele bedrijfscultuur en alle teams werken hard met een duidelijk doel voor ogen. Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning op onze vrijdagmiddagborrels en boottochten door Amsterdam in de zomer.

 

Verder, mag je van ons verwachten:

 

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week
  • Marktconform salaris;
  • Pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

 

Enthousiast geworden na het lezen van het functieprofiel?

Dan is EasyStaff op zoek naar jou!

Stuur motivatie en CV met salarisindicatie naar i.bodt@payrollselect.nl of bel voor meer informatie naar 06-14 03 58 64.